top of page

Weblogo.it.


Praktično usposabljanje sem opravljala v podjetju Weblogo.it. Dejavnosti podjetja so usmerjene na področje vizualnih komunikacij in tiska. Oblikujejo logotipe, celostne grafične podobe, brošure, plakate ipd. Večino oblikovanih izdelkov tudi digitalno tiskajo.

V majhnem biroju na obrobju mesta Casenza in začetku Renda sem si prostor delila s tremi kreativci. Moj mentor je bil lastnik podjetja Luigi de Santo. Eden od sodelavec se je ukvarjal predvsem z vektorsko grafiko drugi pa s spletnim oblikovanjem. Odlično sem se vključila v ekipno delo. Prvi dan sem dobila nalogo vektorizirati bitni logotip. To sem naredila v programu Adobe Illustrator. Drugi dan sem pričela s preoblikovanjem obstoječega logotipa podjetja Carbone, ki se ukvarja z arhitekturo, energetiko, gradbeništvom. Naslednje dneve sem bolj ali manj oblikovala različne spletne pasice za socialno omrežje Facebook s pomočjo programa Adobe Illustrator in Photoshopa.

Čeprav je na začetku izgledalo vse skupaj zelo neobetavno, kaotično in neresno, sem kmalu premostila kulturne razlike, ki so me na začetku begale in spoznala, da je ta »novi svet« zelo zanimiv. Trije tedni so minili kot blisk. S sodelavci smo se zelo zbližali in postali prijatelji. Veliko so me naučili in zelo sem hvaležna za to izkušnjo.


Recent Posts
bottom of page